تئاتریکال

هنری فرهنگی اجتماعی

تئاتریکال

هنری فرهنگی اجتماعی

من برای تو میجنگم

من برای تو میجنگم 

 

 

۲۳سال میگذرد و ما هنوز اندر خم هیچ کوچه ایم. ما بیست و سومین جشن تولد این پیر طفل اخته را اینبار در رودان به سوگ نشستیم و گذاشتیم تا دیگران چپاول کنند ما را و تعریف کنند هویتمان را برای خودمان.۲۳ سال میگذرد و قرار نیست که به در آییم از آن روز و سال . و ما محکومیم به تنفس در هوای نمور و نمناک و کهنه ۲۳ سال پیش. و کسانی که از ناکجا آباد میآیند و در بیانییه هیاتی خود به ما حکم میکنند که چگونه بیاندیشیم -چگونه ببینیم و جگونه بگوییم.امان از دخیل نمودن سلایق و سیاستها و فرافکنی در مورد اشخاص در قضاوتمان.اینگونه آرا -آرام آرام مشخصه ای شده است برای جشنواره تئاتر استانی هرمزگان .همه چیز این بیست و سه سالگی بچه گانه بود انگار. از طرح لوگوی جشنواره گرفته تا نمایشهایش.از تقسیم غنایم میان جنگجویان خوابزده خمار تا ... . هنوز مانده ام معیار چه بود برای سهم بندی غنایم.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

و در آخر سپاس از مجید جمشیدی به خاطر عکس های زیبایی که ثبت کرد.

نظرات 16 + ارسال نظر
naji سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 20:02 http://mirrorgroup.blogfa.com

از ماست که بر ماست.
اما تو بمان ، همچنان وسیع و سربزیر و سخت.
برای ما هم کنار گذاشتن شما چیزی برا یگفتن نداشت جز ابراز تاسف.اما قابل حدس بود .
اما همچنان بمان. این ریشه های پوسه دیگر در حال فرو ریختن است.

سپاس از تو

یاغی چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 18:23

ما میمانیم و میجنگیم....به امید فروریختن این دیواره های خرابه

بمان و بجنگ دوشادوش ما ای یاغی عزیز

احسان چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 23:43 http://lakposht.blogsky.com

سلام ایسا
برای صحنه دعا میکنم
که راستگو باقی بماند با این سلیقه و سیاستها که سعی در ترزیق شان دارند. خوب باشی0

سلام. آمین. و سلامت باشی

گربه ایتالیایی پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 19:57

سلام ایسا.
امیدوارم بجنگیم برای از بین بردن این باند بازی ها. ومقابله با سلیقه های فردی افراد که دور از تئاتر استان هستن.
خوب باشی

زد و بند همیشه هست. ضمن اینکه همه ادمها سلایقی دارند و همه چیز جوایز جشنواره نیست. احساس مخاطب شماست عزیز.(کغار)

انتقاد پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 20:01

سلام عمو جون. شما آدم های تئاتر هرمزگانی حقتونه. چون دچار تئاتر تصویریزم و پشتکوهیزم شدید.ایسا جان برو کمی در مورد تئاتر بخوان و ببین. و همیشه بدان تئاتر را برای مردمت خلق کن ،نه جایزه و جشنواره.

سپاس از انتقاد صمیمیتون. صادقانه بگم من هم(کغار) با نظرتون موافقم. برای جشنواره تمام انرژیمون رو مزاریم نوبت مردم که شد همه کار دارند و زندگی...
................................................................................
گوردون گریک ۵۰ سال پیش گفته تئاتر آینده تئاتر دیدها خواهد بود و تئاتر گفتارها و کلمات قصار. دوست عزیز -من (ایسا)خودم هستم نه پیرو ابرام که دوستیم با یکدگر اما دشمن در ایدئولوژی. از تئاتر خوانده ام و دیده ام.اگر شما تئاتر ۳۰ سال پیش را ارج مینهید و تئاتر زار را -این سلیقه را پاس مینهیم. من اگر برای مردمم خلق نکنم پس برای که بسرایم این فریاد را؟و هرگز ننالیده ام از تقسیم غنائم که اگر بنالم حقیرم ناچیز.

احسان ن جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 18:36 http://radioehsan.blogsky.com


سلام ایسا جان، نباید نماند ولی...

ولی ...؟

کشکنگ شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 19:15 http://keshkang.blogsky.com

سلام ایسا جان
چی بگم ؟؟؟
...

سلام. سکوت بهترن.

فرشته مرگ دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:55

هرودت مورخ مشهور یونانی پیرامون وضعیت نظام تعلیم و آموزش در ایران باستان می‏نویسد : ایرانیان از 5 سالگی تا 20 سالگی سه چیز را می‏آموختند : سوارکاری ، تیراندازی و راستگویی. در کتاب منتخب رساله قوسیه حالا راستگویی چیه لمسیه چه مزهای داره باروغن درست میشه یا کاش باستانی بودیم

خب الانه این یعنی چی؟ چیه؟چیکار باید بکنیم؟ که چی !.؟

آینه چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:28 http://mirrorgroup.blogfa.com

گزارش تصویری بیست و دمین جشنواره تئاتر استانی در وبلاگ تخصصی تئاتر

انتقاد سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 00:32

سلام.حرف من تئاتر زار و دهل کسر نبود آغا جان! نگاهت رو عوض کن و بینشت رو به تکامل برسون. به من بگو شما چندتا کار ارزشی توی کارنامه ات داری؟! آیا تا حالا تونستی پیرو تفکر خودت باشی ؟ والله نه...از دست شما هرمزگانی های مقلد خسته شدم ! همه تون کپی کار تئاتر غربید و بس . امیدوارم بتونم ازت یه تئاتر ی حرفه ای که فقط دغدغه تولید و ارئه اثر فاخر باشه بسازم.

هرگاه شما تونستید نگاه خودتون رو عوض کنید شاید من هم بتونم . اون چیزی که برای شما ارزشه برای من ضد ارزشه.و در آخر اینکه هر وقت تونستید خودتو بسازی اونوقت شاید (فقط شاید) بتونی منو هم بسازی. متاسفانه فضای جامعه ما پر شده از احکام و سیاست و جبر و اجبار. حتا اجبار در نگرش و طرز تفکر. خدا به خیر بگذرونه.

انتقاد سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 14:23

ایسا جان از گپ من دلگیر نباش.چرا وقتی تو وبلاگت از امام قلی خان گرفته تا در مورد جاسک و غیره ...مطلب می نویسی،پس چرا همین رو در قالب تئاتر روی صحنه نمیاری تا بتونی حرفت رو به این شکل ثابت کنی؟ما چقدر توی استانمون اسطوره و افسانه داریم چرا در مورد اونا کار نمی کنی؟

ناراحت نیستم . دغدغه من مه همینه . شاید شیوه گفتن من کمی متفاوته وگر نه همین کار آخر هم دغدغه همین آب بود و همین خاک. در هر حال از گفتگو و تبادل اندیشه خوشحال میشم. با سپاس از شما.

انتقاد پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 00:01

چی شد ؟؟؟؟ بی جواب موند حرفم ؟؟؟؟!!!!

سوگند به خداوند تا همین حالا که برای انتخاب عکس اومدم بیرون گرفتار مراسم جشن عروسی خودم بودم که 25 آبان تموم شد وگرنه کسی نیستم که جواب دوستان رو ندم. به زودی هم صفحه رو به روز میکنم

فرشته مرگ پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 00:40

سلام پیوندتان مبارک

لطف داری نامرد بی معرفت . ایشاا... نوبت شما

انتقاد چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:28

سلام .تبریک میگم پیرمرد زهوار در رفته.امید خوشبختی و موفقیت تو.

درود. لطف داری جوان برنا

امیرمحمدحسنوند سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 22:23 http://www.palktheater.blogfa.com/

سلام
اسم نمایش چیه

اسمش بلندترین جای دنیاست

امیرمحمدحسنوند چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 22:28 http://www.palktheater.blogfa.cm

مابازبیصبرانه متظرارسال اثارارزشمندتون هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد