تئاتریکال

هنری فرهنگی اجتماعی

تئاتریکال

هنری فرهنگی اجتماعی

تو و من

تو  و  من

      

             دلمان که میگیرد ، تاوان لحظه هاییست که دل می بندیم

 

من : حال که بر بلندترین جای دنیا ایستاده ای و به آسمان نزدیکتری ، آیا مرا میبینی ؟  

 

تو: تو را در خیال خود جای میدهم. گویی کنارم ایستاده ای .

 

من : کنارت ایستاده ام و دستت را میفشارم .ای خیال انگیز، کاش دستتت در دستم بود به واقعیت.  

 

تو : اینجا در میان ابرها ، احساسات لذتبخشند.  

 

من : جسمم روزی از بین خواهد رفت ولی روحم یا در کنار تو خواهد ماند یا فنا میگردد.  

 

تو : من و تو هزار سال پس  از تناسخ، در کنار هم از وزش باد و بوی گلها لذت خواهیم برد.  

 

من : هزار سال دور است و سخت. ایام امروز را بی لذت ببگذرانیم در وزش نسیم و باد؟ نمی شود که همین سال و همین ماه و همین روز و همین دم ، لذت ببریم از وزش نسیم در کنار هم؟  

 

تو : ...

نظرات 5 + ارسال نظر
جدول کلمات متقاطع جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 20:09

من و تو هزار سال پس از تناسخ در کنار هم از وزش نسیم و بوی گل ها لذت خواهیم برد...
در آن سرزمین دور دیگر گسستی میان ارواح ناگسستنی ما نخواهد بود.
ما در پهنای دشتها زندگیمان را به سان یک خواب طلایی می دویم و در غربت گندمزارها برای تنهاییمان آواز خواهیم خواند... بمان...

خواهم ماند ای یگانه رهرو من. آنگاه که بر بالای تپه ای دوردستها را به نظاره نشسته ام-تویی که در گوشم آوازهای سحرگاهی را زمزمه میکنی. تو هم بمان...

فرشته مرگ دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 00:00

بکش یا بکشم

میکشم پیش از آنکه کشته شوم

جغد بندری سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 http://www.joghd11.blogsky.com/

هنوز من بالاترین جای دنیا گیر کرده ام

جغد بندری جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:52 http://joghd11.blogsky.com

من هنوز بالاترین جای دنیا ایستاده ام و حیرانم که چرا...

mtn پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 http://www.traneh100.blogfa.com

سلام تو اول حرف میزنی بعد فکر میکنی یا اول فکر میکنی بعد حرف میزنی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد