تئاتریکال

هنری فرهنگی اجتماعی

تئاتریکال

هنری فرهنگی اجتماعی

طرح پوستر


                                        طرح پوستر





با اضافه شدن بازیگران جدید نمایش (( رومئو و ژولیت ))، آهنگساز این نمایش ،جلسه گذشته از شیراز خودشو به تمرینات ما رسوند.و حالا دغدغه من،طراحی پوستر این نمایشه.از همه دوستانی که دستی برآتش دارند،خواهشمندم طرحهای خودشون رو با ما در میون بذارن. با سپاسی پیشاپیش از همه دوستان.

نظرات 5 + ارسال نظر
فرشته مرگ سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:00

ساده است و قشنگ ولی اگه اسم رو ازش برداری زیاد گویا نیست البته اون ادغام و تبدیل شدن به نماد مرگ جای سوال رو برا بیننده باز نگه میداره

درود بر تو ای مرد.

مهدی رحیمی پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:21 http://www.sipal.ir

درود:طرح پوستر ساده و جالبه و درش چیز اضافه ای حس نمیشه من که خوشم اومد.....و اما لوگو (تئاتریکال) ایسا جان رنگ لوگو اگه بیشتر روش کار بشه فک کنم بهتر باشه..

این طرح پوستر نمایش من نیست.اینو از اینتر نت گرفتم.من از دوستانم خواهش کردم اگه طرح پوستری به ذهنشون میرسه خوشحال میشم اگه در اختیارم بذارن.و در مورد رنگ لوگو، دیگران هم نظر شمارو دارن که من هم پذیرفتم و در حال اصلاح اون هستم.سپاس از بیان دیدگاهتون.

فرشته زندگی دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:05

سلام سادکی جان منم با فرشته مرگ موافقم راجب پوستر

من هم با نظر همه موافقم. اما این طرح پوستر نمایش من نیست.من از شما دوستان خواستم اگه امکانش هست برای نمایش من ، پوستر طراحی کنین.سپاس از شما

میلاد صفایی دهبارز شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:41

سلام از رودان
خیلی خوشحال میشم که در رومئو و ژولیت باهاتون همکاری کنم چه در بازی چه در پشت صحنه زیرا که عمیقن به رومئو و ژولیت علاقه مندم خیلی خوشحال میشم باهام تماس بگیرید و از رودان
milad.safaii@yahoo.com

. shomare telephon baram beferest.hatman. be zoodi tamas migiram

احسان ن شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 16:17

باید ب کل اثر ب لحاظ مفهوم و شکل بنشیند...
شاید یکی بودن تم, در هر دو برای شروع مفید ب فایده باشد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد