تئاتریکال

هنری فرهنگی اجتماعی

تئاتریکال

هنری فرهنگی اجتماعی

باستانشناس

                                                       باستانشناس


http://anthropology.ir/sites/default/files/images/450-cameron-petrie-as-a-young-man_resize_3.jpg


آیا باید باور کرد؟به قصد قبولی در آزمون سراسری کنکور92 شرکت نکرده بودم.تنها بهانه ای بود برای آرام شدن. و حال در رشته باستانشناسی پذیرفته شده ام و هاج و واج مانده ام چه کنم؟رشته ای که سالها آرزویم بود.اما انگار کمی دیر است.دور شدن از خانواده ای که پشتشان منم و پناهشان هم من.و درآمدی که منبعش لغزان است. انگار باید بمانم و نروم...

نظرات 2 + ارسال نظر
ماهی بالی سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:38

همیشه یک پای خوشبختی لنگ است.

لنگ؟کاش فقط لنگ بود محمد عزیز

محمد اکبری زاده کهتکی شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:58 http://oneshut.loxblog.com

اول تبریک می گم بهت بابت قبولی
دوم هم نمی دونم چی باید گفت شاید بشه به نوعی نوش دارو بعد از مرگ سهراب تلقی کرد.اما ایسا من هیچ وقت خواندن و مطالعه رو منوط به دانشگاه و فضای آکادمیک نمی دونم.هر چند خودم الان تو این فضا هستم.ایشالا هر چی خیره بشه. بخند مرد...

حق با توئه محمد جان... و حالا میخندم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد